Комп'ютерні ігри. Створеня ігор.

Комп'ютерні ігри вже давно стали частиною нашого відпочинку. Не завжди нам вдається вибратись на природу чи навіть елементарно вийти на вулицю. Причини можуть бути різні  — від поганої погоди до банальної ліні. Незважаючи на це, ми все ж хочемо цікаво провести час. На допомогу приходять комп'ютерні ігри: графіка і геймплей, герої з супер здібностями і сюжет — все це примушує людину все більше і більше занурюватися в світ гри. Але скільки б гравців не було, мало хто з них знає як  гра працює, і чи можна створити гру самому. В цій статті ви знайдете відповіді на вищеперечислені питання.

 

Насамперед хотілося б сказати, що  гру може створити навіть дитина. Так, це не буде симулятор з реалістичною фізикою чи екшн з приголомшливими спецефектами, проте й знати кілька мов програмування і вміти створювати 3D моделі з складною анімацією не потрібно.

Отже, як створюють ігри? Ніякої магії тут нема. Комп'ютерна гра це така ж програма як браузер за допомогою якого ви переглядаєте дану статтю. Сам процес з точки зору однієї людини дуже складний. Але ігри створюються цілими командами програмістів, дизайнерів, художників, аніматорів та моделістів. Коли кожен працює над якоюсь частиною, справа суттєво полегшується та стає набагато коротшою в часі.

Кожна група працює у своїй програмі або кількох програмах (маються на увазі комп'ютерні програми).

Програмісти працюють з інструментом, який називають двигуном гри. Двигуни є різні і їх можна умовно поділити на дві групи: особисті — ті, що були розроблені спеціально для гри; загальні — створені іншою компанією для продажу. Ось деякі з таких двигунів:

Unity 3D — Need for Speed World...

Unreal Engine — Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist, Batman: Arkham Asylum, Mass Effect...

 

 

X-Ray Engine — серія ігор S.T.A.L.K.E.R.

Дизайнери, художники працюють з програмами для створення графічного дизайну. Тут все зрозуміло, тому детальніше розповідати про роботу дизайнерів не бачу сенсу.

Аніматори та моделісти мають справу з програмами для 3D моделінгу. Майже усі об'єкти, що ми бачимо в грі — це 3D моделі. Приклади програм для моделювання:

3D Max

 

Blender 3D

Вся робота аніматорів, дизайнерів, художників і моделістів поєднується в двигуні гри. Всі об'єкти розставляють на карті і змушують їх взаємодіяти між собою за допомогою програмного коду. Коли Ви запускаєте гру починає виконуватися програма — плеєр гри. Він виконує всі сценарії і є основним інструментом для взаємодії користувача з інтерфейсом.

Ви можете самостійно створити гру! Для цього використовуйте двигуни GameMaker або Scirra Construct. З їх допомогою Ви створите свою гру за лічені дні або й години навіть без навичок програмування!!!

 

У Вас залишились питання або Ви маєте якісь зауваження, залишайте їх у коментарях.