Програмування мовою C# 6.0 / Коноваленко І.В.
Навчальний посібник для технічних спеціальностей вищих навчальних закладів в якому розглядається програмування мовою C# 6.0.
Змінні в C#
Змінні оголошуються за допомогою оператора наступної форми:
тип ім'я_змінної;
де тип - це тип даних, що зберігаються в змінній; а ім'я_змінної - це її ім'я. Оголосити можна змінну будь-якого дійсного типу, в тому числі і описаних вище типів значень(цілочисельний тип, символьний тип, булевий тип ). Важливо підкреслити, що можливості змінної визначаються її типом. Наприклад, змінну типу bool не можна використовувати для зберігання числових значень з плаваючою точкою. Крім того, тип змінної не можна змінювати протягом терміну її існування. Зокрема, змінну типу int не можна перетворити в змінну типу char.
Запуск інших програм в mono Android
В даному відеоуроці ви навчитесь запускати інші Andoid програми на прикладі будильника. Для цього вам знадобиться певна додаткова інформація, бо у різних прошивках Android файли з будильником мають різні назви. Він поданий після відео.
Автор відео - Петро Ровенський.
Створення нової activity в mono Android
Створення нової activity і впровадження її у нашу Android програму. Для цього будемо використовувати функцію startActivity. Детально описано весь процес і логіку програми.
Є питання або пропозиції? Коментуйте! Залиште свою думку!
Автор відео - Петро Ровенський.
Створення логіки в mono Android
Продовження серії відео про mono Android. В відеоуроці ми задамо саму просту логіку програмі, щоб ми бачили що вона функціонує.
Автор відео - Петро Ровенський.